Για την άμεση εξυπηρέτησή σας, επικοινωνήστε με το τηλεφωνικό κέντρο της Plus4u.gr στο τηλ: 211 2000700 ή ηλεκτρονικά στο e-mail: info@plus4u.gr.
Όροι εγγύησης προϊόντων
- Η Plus4u.gr εγγυάται ότι σύμφωνα με την εγγύηση οι συσκευές λειτουργούν σύμφωνα με τις προδιαγραφές των κατασκευαστριών εταιρειών.
- Η εγγύηση ισχύει από την ημερομηνία που αναγράφεται στην νόμιμη απόδειξη αγοράς.
- Η εγγύηση ισχύει μόνο με την επίδειξη της νόμιμης απόδειξης αγοράς.
- Οι αγοραστές του προϊόντος θα πρέπει να επικοινωνήσουν με την Plus4u.gr τηλεφωνικά στο 211-2000700 ή ηλεκτρονικά στο e-mail info@plus4u.gr για να πληροφορηθούν για τους τρόπους παράδοσης του προβληματικού προϊόντος (εντός εγγύησης).
- Προβληματικά προϊόντα (εντός εγγύησης) που παρουσιάζονται εντός χρονικού διαστήματος ενός (1) μήνα από την ημερομηνία αγοράς τους, παραλαμβάνονται δωρεάν από την Plus4u.gr στη διεύθυνση των αγοραστών.
- Μετά το πέρας του χρονικού διαστήματος ενός (1) μήνα από την ημερομηνία αγοράς τους, το προβληματικό προϊόν παραδίδεται προς επισκευή στην Plus4u.gr με χρέωση των αγοραστών. Η παράδοση προβληματικού προϊόντος προς επισκευή κατά τις εργάσιμες ημέρες και ώρες στις εγκαταστάσεις της Plus4u.gr ή στα 58 e-shop points σε όλη την Ελλάδα δεν επιβαρύνεται.
- Κατά τη διάρκεια της εγγύησης η επισκευή του προβληματικού προϊόντος πραγματοποιείται από την επίσημη αντιπροσωπεία της κατασκευάστριας εταιρείας στην Ελλάδα ή από εξουσιοδοτημένο κατάστημα τεχνικής υποστήριξης (service).
- Ο χρόνος αποπεράτωσης της επισκευής των προϊόντων ορίζεται στις 2-3 εβδομάδες. Αν ο έλεγχος/επισκευή του προϊόντος διαρκέσει μεγαλύτερο χρονικό διάστημα οι αγοραστές ενημερώνονται από την Plus4u.gr.
- Σε περίπτωση αδυναμίας επισκευής του ελαττωματικού προϊόντος η Plus4u.gr προβαίνει στην αντικατάσταση του ελαττωματικού προϊόντος με άλλο ίδιο ή αντίστοιχων τεχνικών προδιαγραφών ή στην επιστροφή της χρηματικής αξίας του προίόντος.
- Η εγγύηση δεν καλύπτει τα αναλώσιμα μέρη των συσκευών.
Η εγγύηση δεν ισχύει στις παρακάτω περιπτώσεις
- Όταν το προϊόν υποστεί επέμβαση από μη εξουσιοδοτημένο κατάστημα τεχνικής υποστήριξης.
- Όταν η βλάβη προέρχεται από ατύχημα, κακή συνδεσμολογία, πτώση, έκθεση σε ακραία επίπεδα θερμοκρασίας, υγρασίας, κραδασμού ή ρίψης υγρών.
- Όταν το προϊόν καταπονείται πέραν των προδιαγραφών του κατασκευαστή (π.χ. όταν προϊόν σχεδιασμένο προς οικιακή χρήση χρησιμοποιηθεί για επαγγελματικούς σκοπούς).
- Όταν ο σειριακός αριθμός ή τα διακριτικά σήματα της συσκευής έχουν αλλοιωθεί, παραποιηθεί ή καταστραφεί.
- Όταν η βλάβη προέρχεται από εσφαλμένη εγκατάσταση.
- Όταν το πρόβλημα αφορά προβλήματα που ανακύπτουν από εγκατάσταση προγραμμάτων ασύμβατων με το υλικό ή ιών που ενδεχομένως που μπορούν να μεταβάλλουν τη λειτουργία της συσκευής.
- Όταν δεν ακολουθούνται οι διαδικασίες συντήρησης όπως αναγράφονται από το φυλλάδιο του κατασκευαστή.
- Η Plus4u.gr δε φέρνει καμιά ευθύνη για τα δεδομένα που εμπεριέχονται σε σκληρούς δίσκους, μαγνητικά και οπτικά μέσα, καθώς και για οποιαδήποτε άμεση, έμμεση προσθετική ή αποθετική ζημιά προκύπτει από την απώλεια τους. Η ευθύνη φύλαξης και αποθήκευσης των δεδομένων αυτών ανήκει στους αγοραστές.
|